beques-premis.png

Jaume Maspons i Safont

El passat 28 d’octubre es va fer la roda de premsa a la llibreria La Gralla per donar a conèixer el veredicte del jurat de la vuitena edició del premi Jaume Maspons i Safont. Per primera vegada, el jurat ha decidit deixar desert el premi, ja que cap dels dos finalistes dels nou treballs presentats eren, segons el seu criteri, publicables i mereixedors del premi.

El proper dimarts 15 de desembre a les 8 del vespre a la sala Tarafa es presentaran les bases de la novena convocatòria del premi (edició de l’any 2010). S’aprofitarà per donar el Premi Gual Permanent organitzat per la llibreria La Gralla, El 9 Nou i l’AC, amb la col·laboració de Tríptic i Vicenç Viaplana, amb l’objectiu de guardonar periodistes que hagin destacat durant l’any per l’humor i la sàtira en programes de ràdio, televisió o articles periodístics.

A més, es presentarà la recopilació de tots els números del Gual Permanent. 
El Gual Permanent va ser una publicació anònima, satírica i, més o menys, periòdica, que va aparèixer en aquesta ciutat a principis dels anys 80. Una mena de Xut, de Papitu, d’Esquella de la Torratxa, de Be Negre però escrita per gent de Granollers.